Alla inlägg under april 2012

Av Bella Pettersson - 25 april 2012 08:03

Förlåt för dålig uppdate! Har inte haft blogglust och jag har faktiskt ett liv med. 

Har startat en blogg med Anni och Berta men jag kommer såklart stanna här!! http://www.trehesttjejer.blogg.se


Gå in på den så är ni bäst men ni är alltid bäst för att ni är på min!

Pallar inte blogga nu så mkt men LOVAR att blogga mer sen! När dagen har gåt lite och det har hänt lite mer :3




Bella!



 

Av Bella Pettersson - 18 april 2012 22:22

ÄNTLIGEN!! Över 70 cm nu! Mitt rekord var 70 cm förut (inte så bra men iaf) Nu är det 85! :D Hadde en liten "lektion" för mej själv idag som gick JÄTTE bra! Är jätte nöjd! <3 Han hoppade utan problem han bara flöööög över hindret! LÖÖÖV!

Imorrn blir det rida med mamma (Mamma ska kolla) och jag ska ha lite blandning av Dressyr, hopp ahh det vanliga.. Ska tvinga mamma att vara "ridlärare" XD Hon hatar det!

Konstig mening under!

Mamma 0m du läser detta så är du redan nu tvingad till att vara ridlärare! Haha du kan inte dra dej ut! Om du gör det får du inte rida Floppen! + han ska inte kallas för Tollen!! XDXD <3




Bella! <3

Av Bella Pettersson - 14 april 2012 15:49

Sry för dålig uppdatering men som sagt har jag inte haft tid att sätta mej vid datorn då jag har Floppen nu och det blir så mkt..

Från igår tills idag har jag sovit över med Elin. Var med Lovisa och Vanja före det igår..

Har laggt in en massa nya bilder på datorn nu så kan ladda upp MKT från thailand :D

'      


Kommer mer sen!! :D




Bella! <3

Av Bella Pettersson - 5 april 2012 21:36

Nu är mitt lilla busfrö hemma! <3 

Jag och Berta släppte honom fri i ridhuset så han fick bekanta sej.. Han sprang som en galning! ^^

Nu ska jag och Berta kolla på Big Brother och sen film :D




Bella! <3

Av Bella Pettersson - 4 april 2012 12:35

Nu är Bella lite exta glad! Det ska bli dåligt väder på fredag på Floppen kommer imorrn :D Fan vad jag läääängtar! <3 

Jag ska försöka få att Berta kommer till mej imorrn ist för på fredag.. men om hon inte kan komma imorrn så ska jag vara med Elin :D Annars får väl båda vara med ;) Bertas blogg http://bertakarlsson.blogg.se/ Jätte fin blogg måste jag säga! En helt fantastisk tjej som alltid är glad och sprider glädje! ILY Berta!   




Bella! <3


Av Bella Pettersson - 3 april 2012 20:38

Idag har man varit i stallet sen 9.. Så är sjukt trött.. Vi red en lång runda i skogen och vi stannade på ett ställe där vi fick hoppa lite :D Kul, kul ;) Efter sen så gick jag, Annie, Emmy och Jossan ner till ica och vi kapade vaktis hund kell.. Haha!!

På fredag kommer Berta till mej :D Hon ska följa med och se på Floppen som kommer :3 Kommer bli kul!! vi ska väl förmodligen ta lite kort i ridhuset och i stallet och sen ska vi hem.. (lördagen) Hon ska sova hos mej till på söndag ;) KUUUUL!

 Berta!



SÖÖÖÖÖT! <3




Bella! <3

Av Bella Pettersson - 1 april 2012 23:31

Älskade Floppen kommer på fredag! :'D LÄNGTAR!

Idag har man varit på kalas hos moster Anna :) Trevligt! Vi åt mat och tårta som var jätte god! Jag och

--->   var ute och spelade lite fotboll innan regnet kom. 

Imorrn ska jag rida på älskade sunny och på tisdagen <3 Köpa sadelgjord till floppen ;) tjokisen behöver 1.20 m xD 

Nu ska jag kolla lite på hööks och se om det finns något att höpa till flopp plopp <3

PÖZZ!




Bella! <3

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Presentation

Bellapettersson.bloggplattsen.se

Dagliga livet!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards