Alla inlägg under mars 2012

Av Bella Pettersson - 13 mars 2012 22:10

Sleep whit my cat! 

 

Av Bella Pettersson - 12 mars 2012 16:51

Kan det verkligen bli en tråkigare eftermiddag? Sitter hemma själ och väntar på att mamma ska komma hem med maten.

Man får väl roa sej med att chatta på skype eller facebook....

Får hoppas på att det blir en bra kväll ist!!

Dagen har varit sådär. Ganska så chill NO lektion och slöjden var också ganska så chill.. 

Vi hade Engelska men det var destå mer tråkigt! Satt och lyssnade på lite redovisningar som var ganska så kul men inte det "bästa" direkt..

Förhoppnings vis blir det ridning imorrn  

Hare bra! 



Bella! <3


NO

Av Bella Pettersson - 12 mars 2012 08:34

Fan vad skön att vra klar med labbraporten! 

Nu blir det debatt snack/skriv som ska bli chill..

Skriver längre sen :)





Bella! <3  

Av Bella Pettersson - 11 mars 2012 22:56

Är det riktigt normalt att plugga vid 23.00?

Imorrn är det skola och ska väl bli chill får man väl hoppas på. 

Tisdag är det ridning. Tråkig fressyr men ska ställa in mej på att det ska vara kul!

Onsdag så är det nog bara CHILL och slappa efter skolan...

Torsdag ska man vara med bästa Lovisa Svärd! :D

Fredag vlir det förmodligen gården men man vet aldrig ;)


Ha en fortsatt trevlig kväll!




Bella! <3

Av Bella Pettersson - 11 mars 2012 14:45

Nu har jag äntligen vaknat till liv riktigt! Var jätte trött förut men inte nu :D

Har precis fått svar från dom jag kanske ska hyra ponnyn av och det värkar lovande!

Nu ska jag plugga till ett svenska prov och sen bara köra järnet i rummet...




Bella! <3 

Av Bella Pettersson - 11 mars 2012 11:49

Nu är stunden inne!

Nu kan ni fråga vad som hälst och jag ska försöka svara på alla! Så fråga på bara!!!

Jag lägger ut ALLA frågor som jag har svarat på! ni har från nu till imorgon på er att fråga! Så fråga på NU!








Bella! <3  





















  














   

Av Bella Pettersson - 10 mars 2012 20:12

Äntligen final i melodifestivalen! :D Såklart så hejar man på Loreen och Ulrik Munther! 

Bara chillat och putsat lite saker.. 

Nu väntar jag på svar från en jag kanske ska hyra häst av i sommar! Swichiie! :DD

Kommer att bli en grym sommar! LÄNGTAR!

Kommentera vilka ni hejar på! Tror det blir ganska så blandat men vem vet? ;) 

Hoppas ni får en grym kväll och att eran favorit vinner!

PUSS! :*



Ni får nöja er med en söt bild på min älskade kusin Tova! :D







Bella! <3  





















 

















      

Av Bella Pettersson - 10 mars 2012 14:36

Är det inte underbart att ha sin lilla kusin hemma hos sej? Jo det är det! Hon är "like a boss" när det gäller min dator XD 

Hon säger bara: stäng av den dära saken nu och ät! osv! :D

Har äntligen hittat några som kan låna ut 1-2 av sina hästar till mej i sommar :D swichhiie!! :DD

På Tisdag blir det ridning och Betta kanske ska fotta :D Ska bli fett!

Men nu ska jag bara va men Molly och städa lite! :D





Bella! <3 

Sök i bloggen

Fråga mig

4 besvarade frågor

Presentation

Bellapettersson.bloggplattsen.se

Dagliga livet!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards